Saturday, February 12, 2011

wah,,,,tetiba,

hello readers...


huh....kebelakangan ni aku kurang sehat dari segi perot....
humm,,,xsuke,,xsuke,,,nyusah kan aku je...
bru lepas eppy2,,,mesti nk sakit......
untuk ilangkan tension sakit perot,,aku pon nyanyi2 la ngn budak uma aku ni....
tetiba......................................jeng,,jeng,,jeng,,,
LIPAS!!!!!
ayat yg aku dengar dari salah sorg mmber aku...
pewhh...takot punye pasal,,aku swoh la dyowg bunuh,,,then boley lak nk men2 ngn lipas tu,,errrkkk...
macam nk nangis aku......hahaha,,,,,,mne x nye,,,beso seyhh lipas tu....
(biase nye lipas takot org,,ni aku lak takot lipas,,hahaha,,klaka jeee,,,)
hope lepas ni xberlaku nye situasi yg macam td tu kn,,,,
n hope sangat nnt tido x mimpi or ngigau pasal lipas..hahahah
k la,,,mls nk cte pnjang2,,,,geli nk cte psl hewan ni...
sampai pak cik guard pon suluh uma ktorg,,takot jerit de pape ke kan,,hahahaa.....
nite....
hewan yang paling geli sekali..
boley wt aku nangis lw dpt kt aku..
eeerrrkkk.........
cmni lah gaya muke takot lipas,,,,
lalalalla....

No comments:

Post a Comment