Monday, February 21, 2011

windu sama blog.....

hello readers....


lame nye aku xupdate blog.....maklum la,,,,sudaa bz sekarang..
minggu yg memenatkan bg aku,,,14-->19/2/2011.....
event selepas menang pilihan raya mpp.....adusss.....
lepas dh de event bru terase penat nye,,,mak aii.....
nk blek pon xde mse.....kelas lg la.....asal meeting je,,,,SKIP.,,
lega rase nye lepas abis event dpt blek jb....windu sama family....
tp,,,,,,26/2 ni ade lg event,,,,huh!!!
28/2 befday abah aku,,,,,,,hummm,,,,aku sowg je yg xdpt sambot!!!
sedih nye...........susah hidop yg mcm ni....
sekarang dengan masalah dalam rumah,,,,mcm ape ntah otak ni.....
banyak sangat prob....selamat la ade blog ni,,,boley la jd tempat aku bercerita,,,,lw cerita ngn owg,,,
susah sikit,,,maklum la,,manusia,,,,,kita xtao personality seseorang cmne kn,,
tp kekadang terase sunyi sangat,,ble ade owg yg x memahami ape yg kte rase...humm...
lw ikot kn ati,,,nk je behenti study,,jge mak yg sowg2 kt uma,,,
cian,,,selalu ngadu kt aku yg dye sunyi,,,
mne xnye,,,abah aku mcm owg bujang,,(merayap sajee),,,akak aku lak bz..(keje,,keje,,)
adek aku???? op cuz r kt teknik,,,aku rse mak aku mcm terabai dh.,..dok uma sowg2....
hummm.....pape pon,,SAYA TERSANGAT WINDU KT MAK,,ABAH,,AKAK and ADEK.....
hope sangat masalah2 yg dtg ni boley blahh dari hidop aku secepat yg mungkin....
terase berat kepala lw banyak sangat bende yg d pikir kan....
pape pon....yang penting....
SABO ATEN!! SABO ATEN!!
INGAT!! kau selalu ckp "steady"...so...steady aten...=) 
haha,,,muke yg teramat letih....

macam ni la rase nye keseorangan....

No comments:

Post a Comment