Saturday, September 10, 2011

sume nye rosak!!

hurmmm.....
sbnr nye bukn nk cite story arini..
ni story smlm.....
aku mule dari pagi yee....
mcm biase aku bngun...mesti akan batuk..
lw xbatuk pon,,,aku mesti ckp something..
like --> " MOWNING ADHA / MOWNING PIKA / MOWNING ABEY "
mse aku ckp cmtu kt pika..tetibe...........
haaa....sore aku hilang....
bukan xdgr langsung...tp dgr angin jee....
hadoiii...dri sore je dh jadi bala utk aku aritu...
dtg je kelas,,ade presentation group..
tp aku??? hampehh....
langsong xley nk present....
markah aku??? entah la cmne...
redha je laa....hope dpt the best...
tp agak " BENGANG " bile miss tnye soklan aku xdpt nk jwb...
hummmm.........
kelas agama lg la hampehh....
serupa xde kelas !!!
tengah hari nye pulak..
KAMI--> adha,,aku,,abey,,pika...
g makan kt aziz cm biase..
ternmpk laa EHEM2...
tp ape aku ley wt???
ktowg dh xsame cm dulu...
cume boley tgk dye dlm diam je laa....
nk dtg kt dye,,dok sebelah dye,,,
sume nye dh terbatas....dh xsame...
better lupe kan je la dye...
mmg sakit...tp smpi bile aku nk cmni kn...
humm...ptg tu pulak,,,,
aku g kelas mandarin...
ade test and oral....
tp cian at pika.....
gara2 " owg tu " paper dye kene rampas...
cian sangat.......then balek2 aku / adha / abey...
hehehe...ktowg g MAKAN !!!
huhuhu....open house kejora kt tasek....=)....
hampir2 kul5,,aku tggu bus sowang2 kt terminal..
tetibe ternmpk EHEM2...
then saje mcj dye ckp yg aku nk blek jb...
lw pon xde reaction..xpe....=)....
sampai kt terminal,,abah amek aku....
abah ckp aku demam smpi xde sore...hihihi....
blek uma lak,,aku nk panggil si GEMOK..
tp xley...sbb sore xkuar...huhu
akak aku ajak g kedai beli ubat...
bru la okey cikit..kuar la jugak sore ni...
then bru je kul8.30mlm....
aku dah tido smpi la kul11.30 pagi...
agak lame la jugak aku tido...
xpasal2 budak GEMOK jangkit demam aku...
hihihi....cian dye.....
hari ni pulak,,aku xkuar uma pon...
mls betol nk merayap...
bile on9 FB bukn nye chat ngn cecape pon....
untung lw budk2 uma aku on9...
lw x,,just tgk wall owang len,,,
like2 status owang...tu je laa....
eishhh,,,dah laa,,,lw luaran sore xde nk ckp bnyk...
lw taip ni belambak lak aku taip...
huhuhu...thats all for today...=))....

No comments:

Post a Comment