Wednesday, August 31, 2011

hari raya,,,???

hello readers.....


waa...hari ni hari raya kedua!!
hari ni aku nak update....
tp cite psl ape...hee.....
dah bertahun2 aku raya bilangan ahli keluarga cume 5.....
tp skrg dh bertambah....
bukn kuar dri mak aku,,bukn dri akk aku,,
bukn dri aku..n bukn dri adek aku...
tp anak angkat laa....
heee~ tp bosan la raya thun ni...
owg len sume de kampung,,,
ade sedare mare yg sporting...
tp aku raya kt uma jee.....
cume g uma nenek sedare je..
dah laa....xnk cite lg,,,
nk tunjuk gmbr je....

mcm biase..pantang nmpk camera...=)

heee....pleasing lebih,,,

haa..ni la keluarga aku...sume muke len2 kn....

ni mak and abah aku..happy kn dyowg,,,=)

hehehe...ni ktowg adek beradik...len2 muke and wrne kulit...

sebelom nk kuar g beraye....

xde keje....
menunggu tetamu akk aku...

penat dah melayan budk gedik ni...
xabes2 ngn amek gmbr..
huhuhu...


No comments:

Post a Comment