Monday, October 3, 2011

exam......

aduhai,,,,,,ni yg aku mls nk cite.....
tajuk je dh bosan kan....kan..kan...
exam???? xde semangat lorhhh....
nk tgk note pon malas,,,ni kan nk study...
heee~~....sepanjang exam yg dah berlepas 3paper...
study ble ecok de paper je....hahaha...
(terok kan perangai....patot xdpt dekan...)
mne xnye.....ciap boley g jln2....men basikal....
ish,,ish,,ish...betol2 xstudy aku....
bosan laaaa.........lappy kt uma...
lw on9 pon pnjm bb and lappy mmber...
mse 27/9 ade lah jugak yg best nye.....
dpt besame ngn dye...tp skjp je...
then,,,?? entah lah......xtao nk ckp ape....
lepas dri hari tu...aku berazam nk mule hidop bru....
lagi sekali taukkk.....kne happy kn dri...aduhhh....
time2 exam aku kne cmni...memang power lah kn...
aku ni ngah counting days..nk abes kn sem3...huh....
lambat pulak rase nye.....
dah la....tetibe ilang sume idea aku nk taip td...
bg kowang tgk pic aku minggu2 exam yg xstudy eh,,,,
huhuhu......

seronok.......dari bp ke desaru....mampos xstudy...merayap je....

kita beramai2...xla ramai sangat,,,cume berempat je....

see.......sesudah sampai kt desaru.....xmenyempat amek gambar....

macam2 post....hahhaha...perangai aku yg nmpk sangat cm budk2...ouchh!!

ni haa....lg tiga org...hehehhe

sempat lg tu g desaru utama,,,jiason...sakan....

ni makanan yg aku masak....
konon nye nk piknik....
hehehehe....

camat ombak landai tao...lw x aku dh lari dulu....

ni pulak kat dalam tasek.....tempat aku penah date wuooo...hahaha

muke yg xboley blahh,,,huhu


time ni aku xde pon,,,,aku g jumpe anep....xaci kn dowg ni...

No comments:

Post a Comment