Tuesday, October 4, 2011

nukilan dari sahabat....

sejenak ku terkedu....coretan mlm yg menenami hari n hati ku yg EMPTY..
Owh..berbuln2 berlalu...pedih n perit..
jalani liku-liku hidup tanpa dye..betul ke aku still cintakan dye ?? nopppp!!syg ke? nopp!!!huhu..hati ku sedih n btol2 empty..
npe ek sume ny blaku kat aku??ermmmmmm..damnnnnnnnnnnnn.........!!!!!!
aku merenung langit..ku dongak ke atsku terlihat awan..awn keputihan..tapi..
di sebalik awan..JIwa ku kosong..ku pandang ke bawah..ku lihat tanah..
ku lihat rumput...pandangan ku kabur..
hati ku tetap kosong..kosong yg tiada makna..
ku lihat air..air yang suci warnanya..jernih di pandanganku..
ku titip setiap kejernihan tu..lantas.....
ye..jiwa ku sama dengankejernihan air tu..yg kosong dan kosong.....
aku...hidup ku kosong..pandangan ku kosong..jiwa ku kosong..hati ku juga kosong.....
mlm2 ku sepi.....sepi sangat..
andai Tuhan megirimkn aku tok ku utuskan perasaan ku sekarang pada dye..
sungguh bahagia rasanya..betapa hati ny sakittttt di lukai.......
Thanks..kerana kaw..hati ku mula tawar dan benci pada kaw.........ada hikmah di sebalik ni sume.......
npe mesti aku yg kau lukai..!!!!

1 comment: