Saturday, August 11, 2012

i'm back!! :D

pehhh,,,setelah sekian lama menyepi...
akhirnya,,,aku dapat semula update kat blog usang ni,,,
rindu yang teramat,,gile-gile rindu ni...
kalah rindu kat bf ni..hahaha....
macam-macam aku nak cite...
kite mule ngn kisah aku lepas break okay...
lepas break aku single mingle....
lame laa jugak...sampai cuti semester 4...
naik semester 5 hati aku tergerak utk terima seseorang yg dulu aku penah story kat blog ni..
heeee.... aku xberharap pon pada yang baru ni...
lau ade jodoh ngan dye...ade laa...
lau xde tu makne nye allah nak menguji aku lagi...
aku pon dah semester terakhir kat INSTEDT ni...
dah macam-macam kenangan yang aku lalui..
daripada manis sampai pahit sampai la ke manis semula....
thanks to my sayang... terima owang sekarang..
<3

No comments:

Post a Comment