Monday, August 20, 2012

raya ! :)

hahahaiii.... firstly nak tanye..bnyak tak duit raya??
hahhaa...mesti bnyak kan...
harini penat + enjoy...
mane tak nyeee... bangun pagi kul 11.30....
gile kan TERLAJAK.. hahaha..dah kene bebel..
kene bebel sbb org dah dtg..tp aku baru celik mate..
hahha..terok2....
lpas 1 group balek... LEPAK sampai tido...
pastu.. alamak!! kene kejot secare terperanjat..
sbb nye pak jang aku pulak dtg...
dgn muke baru bngun tido... salam dorg... hahaha
ape pon tak boleh aku ni...
pastu baru la raya rumah sedare yg lain...
parents aku ni lw xde PAK JANG..
mane dyowg nak jalan...
mlm beraya + makan sampai ngantok...
perot pon dah BULAT...
sampai rumah kul 12.00 mlm...
raya sakan kan?? hahha...
bak kate abah " setahun sekali jumpe sedare mare "
setakat ni duit raya yg terkumpul ade laa dlm 70++
hehehhe... padahal dah BESAR ni...
still dapat lg....

* P/S : to my boypren... kacak nye awak today ! :D
jatuh hati kite tengok....

 now..aku nak letak pic muke dah penat beraye...





No comments:

Post a Comment