Wednesday, August 24, 2011

aten....aten...aten....haihhh...

hello readers,...


jam sudah menunjuk kn pukul 14:24 = 2.24am....
aku xboley tido~ hukhukhuk..=(...
why???? perot aku sakit yg sangat2!! 
sampai nanges aku tahan sakit ni....
nk xnk kene tahan..lg 2hari lg blek jb...
mata dh ngntok....tp sakit......
SAKIT!! SAKIT!! SAKIT!!
hhhwwaaa....xmo cmni......=( 
teringat yg lepas...
time sakit ade tmpt nk ngadu...
ade owg jage...swoh itu laa..swoh ini laa...
skrg dh xde....n xkn penah ade lg kot...
owg len xsama mcm dye.....
humm...nk selit sikit ayt |HEART|...
jeles tgk owg len bahagia..
aku ble la nk bahagia cm dlu....
sesowang je...berteman kn family & kwn2..
tu pon lw dyowg xsebok....
lw masing2 sebok ngn |KUMBANG| masing2...
tinggal laa aku sowg2....
tu yg selalu on FB..kacau owang2....
okey la bloggy2 sekalian....
nk chaww...batery pon dh LOW....
gd nite....eh,,salah2....gd mowning~

No comments:

Post a Comment