Saturday, August 20, 2011

ptptn aku...again....hee...

hello readers...


hee,,,dri title mesti nk tao aku dpt bpe kn??
xbnyk pon....same macam sem lepas...
RM1000....tp awal2 dh dpt warning ngn mak aku...
dye ckp wet tu jgn nk kecah2....
adoiii.....xleh nk shopping sikit....
tp aku nk cite sikit ni....
masa mlm aku g check pt aku ngn DORA & PIKA...
aku terlalu excited..hehehe....
then masing2 wt muke macam owg xde wet...
tgk owg len sume mkn sedap after pt kuar..
tp ktowg mkn cume bermodal kn RM4 - RM5 je..
hahahaha...masing2 rase kedekot tetibe....
hahah....then mase blek,,cm biase r kn,,nek bus 11
hee...ngah sedap2 bebual...tetibe aku terpandang kt bayang2 aku..
ape lg...aku terperanjat teros lari ke DORA..
nk tao asal aku terperanjat??? hee....
aku ingt kn anjing follow senyap2 dari belakang aku...
rupe2 nye,,tu bayang2 si PIKA....
hahhaha.....sepanjang jln aku ketawe xberhenti...
mne xnye...dye pon ikot aku lari same....
mybe dye ingt aku nmpk something ke ape ke kn...
hahhaha....lepas tu smpi kt cafe,,
lepak jap ngn junior2...and mmber len...
mase jumaat lak....hati aku panas gile....
bukn panas ape...lw xsuke or nk ngumpat sekali pon...
xyah nk lari2....ingt aku heran sangat laa...
bukn tu je...adapter charge lappy aku pon wt hal...
geram gile..xpasal wet terbang RM100....
pastu dlm OTW ke jb dlm bus tingtong...
sakit!!! mate aku sakit!!!
ade ke patot si LESBIAN ni...ley plak pelok2..ciom2..
depan seat aku lak tu...lw la aku xpose n jahat time tu...dri belakang tu jugak aku tendang kerusi dye...
haaiihh....selamat la dye smpi desa cemerlang je...
smpi2 uma,,ape lg,,aku kacau la si GEMOK kt uma aku ni..
hahha,,bru nk tido aku dh panggil dye...
aku xsangke gile,,,bru tinggal seminggu si GEMOK ni dh pndi joget..
hehhehehe,,,comel gile....
hari sabtu lak mak aku ajak g pulai indah..
lepas sahur terus gerak...pewhh,,ngantok sangat aku rse..
smpi aku xkemas sangat...tido je lebey..heee...
sempat jugak la aku take a pic....
tp aku xdpt nk tunaikan tanggungjawab..
sbb tibe2 perot aku,,pale aku,,rse pening & sakit...
mak pon ape lg,,swoh la aku buke...
bertambah lagi gantian aku...haaaiihhh....
smpi mlm...lyn internet tu lyn r jugak..
tp sometimes macam nk guling2...
sakit sangat....emm....
okey la...penat dh cite pnjang2....
story dri hari khamis smpi la sabtu..huh...=)....

heee...=)

kat uma pulai indah...

xde keje...=p

bersama budak degil....

ape-ape je ni...huuu~

No comments:

Post a Comment